خدمات سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

خدمات سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

خدمات سئو چیست؟ راه حل شما برای کسب درآمد بیشتر از جستجو و در عین حال صرفه جویی در زمان و هزینه. خدمات بهینه سازی موتور جستجو به طور مداوم، سئوی سایت شما را بهینه می کند تا ترافیک جستجوی ارگانیک آن را افزایش دهد. فریلنسرها، مشاوران و آژانس ها همگی خدمات سئو ارائه می دهند.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد معنای خدمات سئو بیشتر بدانید، از جمله اینکه چقدر هزینه دارند، چه چیزی باید شامل شود و چگونه بهترین نوع خدمات سئو را پیدا کنید. اگر در مورد برنامه های سئوی ما سؤالی دارید، با شماره 09023100114 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست مجرب صحبت کنید.

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو خدمات بهینه سازی موتور جستجو هستند که توسط یک آژانس، فریلنسر یا مشاور ارائه می شود که سایت شما را برای سئو بهینه می کند تا بتوانید ترافیک و درآمد بیشتری را از جستجو جذب کنید. اکثر طرح‌های سئو شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی می‌شوند، اگرچه برخی از آن‌ها بر حوزه‌های خاصی مانند سئوی خارج از صفحه تمرکز دارند.

رشد ترافیک ورودی سایت‌های مشتریان ما

حوزه پزشکی

رشد 30 برابری ترافیک سایت (از 24 کلیک به 758 کلیک)

  • حوزه پروژه: پزشکی، سلامت و زیبایی
  • نوع خدمات: کسب و کار به افراد
  • پلن سئوی خریداری شده: VIP
  • مدت زمان شروع نتایج: 6 ماه
  • نتیجه تغییرات: رسیدن از 24 کلیک به 758 کلیک روزانه
کسب و کار

رشد 12 برابری ترافیک سایت (از 23 کلیک به 292 کلیک)

  • حوزه پروژه: مشاور کسب و کار
  • نوع خدمات: کسب و کار به کسب و کار
  • پلن سئوی خریداری شده: پیشرفته
  • مدت زمان شروع نتایج: 5 ماه
  • نتیجه تغییرات: رسیدن از 24 کلیک به 758 کلیک روزانه
مهندسین مشاور

رشد 3 برابری ترافیک سایت (از 152 کلیک به 502 کلیک)

  • حوزه پروژه: مدیریت، مشاوره
  • نوع خدمات: کسب و کار به کسب و کار
  • پلن سئوی خریداری شده: استاندارد
  • مدت زمان شروع نتایج: 5 ماه
  • نتیجه تغییرات: رسیدن از 152 کلیک به 502 کلیک روزانه

چرا از خدمات سئو استفاده کنیم؟

سرمایه گذاری در خدمات سئو مزایای متعددی دارد. چند مثال عبارتند از:

  1. در زمینه های تخصصی سئو مانند سئوی خارج از صفحه، محلی و فنی کمک بگیرید
  2. با برون سپاری وظایف سئو مانند تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و ایجاد لینک در زمان صرفه جویی کنید
  3. ردیابی بازگشت سرمایه (ROI) را با پلتفرم هایی مانند MarketingCloudFX بهبود بخشید
  4. بهینه سازی بودجه بازاریابی (هزینه خدمات سئو سالانه چهار برابر کمتر از تیم های داخلی است)

به طور کلی، خدمات یک آژانس SEO به شما کمک می کند تا یک استراتژی سئو سودآور را پیاده سازی کنید (و حفظ کنید) و همچنین عملکرد جستجوی ارگانیک خود را پیگیری و نظارت کنید. بهترین قسمت؟ شما زمان بیشتری برای تمرکز بر روی پروژه هایی که به تخصص شما نیاز دارند، خواهید داشت.

هزینه خدمات سئو چقدر است؟

قیمت خدمات سئو به عوامل مختلفی از جمله اهداف، و آژانس سئو بستگی دارد. به طور متوسط، برنامه های سئو ماهانه 10 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان هزینه دارد، در حالی که سئو ساعتی هزینه 300 تا 600 هزار تومان دارد.

انواع خدمات سئو چیست؟

رایج ترین انواع خدمات بهینه سازی موتور جستجو عبارتند از:

  1. خدمات سئوی محلی، که وب سایت و لیست های محلی شما را برای جستجوهای محلی بهینه می کند.
  2. خدمات سئوی تجارت الکترونیک، که وب سایت شما را برای خرید آنلاین بهینه می کند.
  3. خدمات سئوی صوتی، که وب سایت شما را برای جستجوهای صوتی بهینه می کند.
  4. خدمات ممیزی SEO، که بزرگترین مشکلات سئوی وب سایت شما را پیدا کرده و برطرف می کند.

برای بسیاری از شرکت ها، خدمات سئو سنتی همه چیزهایی را که برای موفقیت نیاز دارید فراهم می کند. با این حال، اگر یک فروشگاه محلی یا تجارت الکترونیک هستید، راه‌حل‌های سئوی محلی و تجارت الکترونیک یک مزیت رقابتی ارائه می‌دهند که می‌تواند تأثیر استراتژی سئوی شما را به حداکثر برساند.

در برخی موارد، خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو بر روی حوزه های خاصی از سئو تمرکز می کنند، مانند:

  1. سئو داخلی، که بر بهینه سازی های مربوط به وب سایت شما، مانند برچسب های عنوان، محتوا و موارد دیگر تمرکز دارد
  2. سئوی خارج از صفحه، که بر بهینه سازی های مربوط به حضور آنلاین شما تمرکز دارد، مانند بک لینک های وب سایت شما
  3. سئوی فنی، که بر بهینه‌سازی‌های مرتبط با باطن وب‌سایت شما تمرکز دارد، مانند سرعت صفحه، معماری سایت و موارد دیگر.

از آنجایی که سئو برای موفقیت به سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی نیاز دارد، سرمایه گذاری در این خدمات برای شرکت ها غیرمعمول است. اکثر آنها برنامه‌های سئوی خدمات کامل را انتخاب می‌کنند، که شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی می‌شود، زیرا این طرح‌ها یک راه‌حل همه‌جانبه برای سئو در اختیار شما قرار می‌دهند.

خدمات سئو برای کدام فاکتورهای رتبه بندی بهینه می شوند؟

فاکتورهای رتبه بندی هدف خدمات سئو به طرح سئوی شما بستگی دارد. یک طرح خدمات کامل برای سئو داخلی، خارج از صفحه و سئو فنی بهینه می شود، در حالی که طرح سئو خارج از صفحه برای سئوی خارج از صفحه بهینه می شود.

موتورهای جستجو مانند گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی استفاده می کنند.

مهمترین عوامل عبارتند از:

  1. نمایه بک لینک شما، که بر کیفیت و کمیت سایت های خارجی که به سایت شما لینک می دهند تمرکز دارد.
  2. محتوای شما، که شامل هدف گیری کلمات کلیدی، ادغام کلمات کلیدی، مفید بودن محتوا و موارد دیگر است.
  3. تجربه کاربری شما، که شامل سرعت صفحه، قابلیت استفاده، سازگاری با موبایل و موارد دیگر است.

اینکه آیا طرح سئوی شما برای این عوامل رتبه بندی بهینه می شود یا خیر بستگی به ارائه دهنده خدمات سئو شما دارد.

برای مثال، یک فریلنسر ممکن است بر روی حوزه‌های خاصی از سئو تمرکز کند، مانند سئوی خارج از صفحه. در مقایسه، یک مشاور ممکن است در ممیزی SEO تخصص داشته باشد، در حالی که یک آژانس ممکن است راه حل های SEO را ارائه دهد که شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی است.

برای دریافت دقیق ترین اطلاعات در مورد خدمات بهینه سازی موتور جستجو با ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید. آن‌ها می‌توانند فهرستی از کالاها و قیمت‌ها را در اختیار کسب‌وکار شما قرار دهند که تیم شما می‌تواند از آن برای مقایسه طرح‌های سئو استفاده کند.

خدمات سئو باید شامل چه مواردی باشد؟

اکنون که با تعریف خدمات سئو آشنا شدید، بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت های سئو ضروری است. در حالی که هر شرکت بازاریابی دیجیتال متفاوت است، شما می خواهید با ارائه دهنده ای شریک شوید که بسته کاملی را برای کمپین های SEO ارائه می دهد.

  1. استراتژی سفارشی
  2. ممیزی SEO
  3. تحلیل رقبا
  4. بهینه سازی خارج از صفحه
  5. بهینه سازی روی صفحه
  6. بهینه سازی مداوم
  7. گزارش های ماهانه
  8. ردیابی بازگشت سرمایه
  9. فعال سازی داده های شخص اول

1. استراتژی سفارشی

یک استراتژی سفارشی جزء اصلی تعریف خدمات سئو است. وقتی رویکردی شخصی سازی شده برای کسب و کار خود دارید، می توانید بازگشت سرمایه (ROI) خود را از SEO به حداکثر برسانید. این به تماس‌ها، سفارش‌ها و بازدیدهای بیشتر از شرکت شما ترجمه می‌شود.

اگر روی یک بسته خدمات سئو سرمایه گذاری می کنید، تیم شما باید اطمینان حاصل کند که آژانس شما یک استراتژی سفارشی ارائه می دهد. به این دلیل که بسیاری از شرکت‌های سئو، به‌ویژه آنهایی که خدمات سئوی «ارزان» را تبلیغ می‌کنند، استراتژی‌های کوکی برش یا کپی و چسباندن را ارائه می‌کنند.

با رویکرد کوکی برش به سئو، کسب و کار شما حداکثر بازگشت سرمایه را دریافت نمی کند. در بیشتر موارد، شرکت‌ها با این نوع استراتژی‌ها در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر نمی‌شوند، که به کسب‌وکار شما کمکی نمی‌کند، زیرا تنها 25 درصد از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو فراتر می‌روند.

به این موضوع فکر کنید: اگر صاحب یک مطب پزشکی هستید، آیا می خواهید از همان استراتژی SEO به عنوان یک فروشگاه خرده فروشی استفاده کنید؟ البته که نه! مخاطبان شما متفاوت هستند و نحوه دسترسی شما به آنها از طریق جستجو (و آوردن آنها به تمرین خود) نیز متفاوت است.

به همین دلیل است که تیم شما باید روی خدمات شرکت‌های سئو سرمایه‌گذاری کند که استراتژی‌های سفارشی‌سازی شده را ارائه می‌دهند.

2. ممیزی سئو

خدمات هر شرکت سئو باید شامل ممیزی SEO باشد.

با ممیزی سئو، ارائه دهنده سئوی شما نگاهی عمیق به استراتژی فعلی شما دارد.

حتی اگر استراتژی سئو نداشته باشید، آژانس شما وب سایت شما را از منظر سئو ارزیابی می کند و به این می پردازد که کجا برتر است و کجا می تواند از بهبود سئو استفاده کند. در حالی که می توانید از ابزارهای ممیزی رایگان سئو استفاده کنید، آنها بینشی مشابه تیمی از متخصصان سئو را در اختیار شما قرار نمی دهند.

به همین دلیل است که خدمات سئو باید شامل ممیزی باشد.

اگر این کار را نکنند، نشان دهنده عدم آمادگی و سرمایه گذاری توسط شرکت سئوی شما است. ممیزی از دست رفته SEO همچنین نشان می دهد که آژانس شما برنامه ای برای ایجاد یک استراتژی سفارشی برای کسب و کار شما ندارد. در عوض، آنها از یک قالب استفاده می کنند، به همین دلیل است که نمی خواهند برای ممیزی سایت شما زمان بگذارند.

بهترین راه حل های سئو برای کسب و کار، برند و مخاطبان شما طراحی شده است.

3. بهینه سازی خارج از صفحه

وقتی روی خدمات سئو سرمایه گذاری می کنید، بسته شما باید شامل بهینه سازی خارج از صفحه باشد. در سئو، بهینه سازی خارج از صفحه به بهینه سازی عوامل خارج از وب سایت شما اشاره دارد که بر رتبه شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال، نمایه بک لینک شما می تواند رتبه شما را در نتایج جستجو شکل دهد.

نمایه بک لینک شما، برای مرجع، به کمیت و کیفیت وب سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند اشاره دارد. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مواد غذایی ممکن است هنگام اشتراک گذاری کوکی های سفارشی که برای عروسی خود ساخته اید، به وب سایت شما پیوند دهد.

به عنوان بخشی از خدمات یک شرکت سئو، آنها اغلب موارد زیر را برای سئوی خارج از صفحه ارائه می دهند:

  1. محتوای وب سایت خود را برای وبلاگ نویسان و مدیران وب سایت تبلیغ کنید
  2. توسعه محتوای قابل اشتراک گذاری برای وبلاگ سایت شما
  3. نظارت بر اشاره های شرکت شما در رسانه های اجتماعی توسط کاربران و اینفلوئنسرها
  4. بهینه سازی نمایه کسب و کار من در Google

اگر نمی دانید که آیا یک آژانس سئو بهینه سازی خارج از صفحه را با خدمات سئوی خود ارائه می دهد، فقط بپرسید!

آن‌ها می‌توانند یک نمای کلی از خدمات بازاریابی سئوی آنها و معنای محصولات خاص را به تیم شما ارائه دهند. به این ترتیب، کارکنان شما می توانند در هنگام انتخاب یک آژانس تصمیمی آگاهانه بگیرند.

4. بهینه سازی درون صفحه

بهینه سازی روی صفحه یکی دیگر از اجزای حیاتی معنای خدمات سئو است. با بهینه سازی روی صفحه، شرکت بهینه سازی موتور جستجوی شما بر بهینه سازی ویژگی های وب سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل تمرکز می کند.

چند نمونه از خدمات سئوی داخلی صفحه عبارتند از:

  • به‌روزرسانی برچسب‌های عنوان، توضیحات متا و تگ‌های هدر برای جستجو
  • بررسی معماری اطلاعات وب سایت شما، تغییر مسیرها و ساختار پیوند داخلی
  • ایجاد نقشه سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت بر اساس بهترین روش ها
  • تحقیق و بهینه سازی وب سایت شما با کلمات کلیدی ارزشمند و مرتبط
  • تولید محتوای جدید و سئو پسند برای سایت شما
  • تجزیه و تحلیل قابلیت استفاده، سرعت و طراحی سایت شما

در بیشتر موارد، بهینه سازی روی صفحه بخش قابل توجهی از بسته سئوی شما را تشکیل می دهد. به همین دلیل است که اگر یک شرکت سئو سئو داخلی را ارائه نمی دهد، خدمات بهینه سازی موتور جستجو را ارائه نمی دهد، به این معنی که تیم شما باید آژانس دیگری را پیدا کند.

5. بهینه سازی مداوم

سئو یک استراتژی مداوم است، به همین دلیل است که تعریف خدمات سئو به طور کلی بر مشارکتی که کسب و کار شما با آژانس سئوی شما شکل می دهد تأکید دارد.

شما به طور مداوم با آژانس خود همکاری می کنید، به همین دلیل است که شرکت های سئو باید به عنوان توسعه دهنده کسب و کار شما برای افزایش دیده شدن موتور جستجو و درآمد حاصل از جستجو کار کنند. همچنین به همین دلیل است که خدمات آنها باید شامل بهینه سازی تدریجی باشد.

با بهینه سازی مستمر، آژانس سئو سایت شما را به طور مداوم بهینه می کند.

حتی پس از اینکه سایت شما استانداردهای سئو را برآورده کرد، آنها همچنان به یافتن راه هایی برای بهبود و ارتقای استراتژی سئوی شما می پردازند که به شما امکان می دهد ترافیک، سرنخ ها و فروش بیشتری از سئو کسب کنید.

به عنوان مثال، مدیر حساب اختصاصی شما ممکن است کلمات کلیدی دیگری را برای کسب و کار شما بیابد.

این کشف به محتوای جدیدی تبدیل می شود که منجر به تبلیغ آن محتوا برای وبلاگ نویسان و وب مسترها در صنعت شما می شود. مهم نیست که استراتژی سئوی شما چقدر پیشرفته یا موفق باشد، شرکت شما و آژانس سئو می توانند آن را یک درصد بهتر کنند.

به همین دلیل برای کسب و کار شما بسیار مهم است که با آژانسی شریک شوید که آن را تشخیص دهد و پتانسیل سایت شما را ببیند.

6. گزارش های ماهانه

شفافیت در مورد خدمات سئو ضروری است.

شما آژانسی می خواهید که تیم شما بتواند به آن اعتماد کند و به آن تکیه کند، به همین دلیل است که همکاری با یک شرکت SEO که شامل گزارش های منظم ماهانه است بسیار مهم است. با گزارش سئو، کسب و کار شما می تواند بینش فوری از نتایج استراتژی سئوی شما دریافت کند.

به عنوان مثال، گزارش شما ممکن است موارد زیر را پوشش دهد:

  • ترافیک ارگانیک
  • سرنخ های تولید شده
  • فروش ایجاد شده است
  • رتبه بندی
  • و بیشتر

خدمات شرکت سئوی شما باید شامل زمان با مدیر حساب اختصاصی شما نیز باشد.

جلسات منظم با مدیر حسابتان به تیم شما امکان می‌دهد سؤال بپرسد، گزارش شما را یک به یک بررسی کند و موارد دیگر. به طور خلاصه، جلسات روتین به شما و تیمتان کمک می کند تا در همان صفحه آژانس سئو خود بمانید.

7. ردیابی ROI

کسب‌وکارها نمی‌توانند بدون ردیابی ROI به خدمات بهینه‌سازی موتور جستجو بسنده کنند.

در حالی که گوگل آنالیتیکس می‌تواند از کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک پشتیبانی کند، کسب‌وکارهای مبتنی بر سرنخ به راه‌حل ردیابی بازگشت سرمایه بهتر نیاز دارند. به همین دلیل است که همکاری با یک ارائه دهنده خدمات سئو که شامل ردیابی بازگشت سرمایه است، حیاتی است.

هنگامی که برنامه سئو شما شامل ردیابی بازگشت سرمایه باشد، می توانید (در یک نگاه) موارد زیر را مشاهده کنید:

  • تعداد سرنخ های تولید شده از سئو
  • تعداد فروش بسته شده از SEO
  • کل ارزش فروش از سرنخ های تولید شده توسط SEO
  • میانگین ارزش فروش از سرنخ های تولید شده توسط SEO

به طور معمول، این ردیابی با همگام سازی داده های بازاریابی و فروش شما کار می کند – که آسان نیست. MarketingCloudFX یک نمونه برجسته در ردیابی بازگشت سرمایه برای SEO است زیرا داده های بازاریابی و فروش را یکسان می کند، به علاوه به کسب و کارها کمک می کند از این داده ها برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه SEO استفاده کنند.

به عنوان مثال، مشتریان WebFX به طور متوسط 20٪ افزایش در بازگشت سرمایه خود را با آن مشاهده کرده اند.

اگر به دنبال به حداکثر رساندن عملکرد سئو و ردیابی ROI خود هستید، روی خدمات سئو که شامل ردیابی بازگشت سرمایه است تمرکز کنید. آنها داده های بیشتری را در اختیار تیم شما قرار می دهند و به شما قدرت می دهند تا تصمیمات هوشمندانه تر و مبتنی بر داده در مورد استراتژی بازاریابی دیجیتال و سئو خود را اتخاذ کنید.

8. فعال سازی داده های شخص اول

بهینه سازی موتور جستجو یک راه فوق العاده برای تولید داده های شخص اول است که ابزاری قدرتمند برای کمپین های تبلیغاتی، ابتکارات بازاریابی ایمیلی و سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. به همین دلیل است که خدمات SEO از ارائه دهندگان برتر شامل فعال سازی داده های شخص اول می شود.

به عنوان مثال، WebFX، فعال سازی داده های شخص اول را با برنامه های سئو ما فراهم می کند، که شامل موارد زیر است:

  • پلت فرم داده های مشتری (CDP)
  • پلت فرم شخصی سازی
  • سازنده صفحه فرود
  • نرم افزار بازاریابی ایمیلی

با استفاده از این ابزار، کسب و کار شما می تواند داده های تولید شده توسط SEO خود را برای سایر ابتکارات بازاریابی مجدداً هدف قرار دهد. برای شرکت شما، این بدان معناست که در زمان مناسب با پیام مناسب به کاربران دسترسی پیدا کنید، چه در صندوق ورودی آن‌ها، چه در حال مرور سایت مورد علاقه‌شان، یا بازدید مجدد از وب‌سایت خود برای کسب اطلاعات بیشتر.

بنابراین، اگر برای خدمات سئو خرید می‌کنید، به دنبال خدماتی باشید که داده‌های شخص اول شما را فعال می‌کنند.

نمونه ای از خدمات سئو چیست؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد معنای خدمات سئو، این مثال را بررسی کنید:

یک نانوایی از خدمات بهینه سازی موتور جستجو برای رتبه بندی جستجوهایی مانند:

  • نانوایی مرکزی PA بدون گلوتن
  • کوکی های سفارشی نانوایی
  • نانوایی برای کیک عروسی

طرح نانوایی شامل موارد قابل تحویل زیر برای کمک به نانوایی در دستیابی به هدف خود است:

  • ممیزی سئو برای تعیین بهینه سازی و فرصت های موجود سایت
  • ایجاد محتوا برای توسعه صفحات سئو پسند که این کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند
  • ارتباط برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا و مرتبط به سایت نانوایی

به یاد داشته باشید، موارد فوق یک مثال کوتاه است – اکثر برنامه های سئو گام های بیشتری را برای بهینه سازی سایت نانوایی برمی دارند و شامل موارد تحویلی مربوط به مشاوره با تیم شما، گزارش نتایج و موارد دیگر می شود.

چگونه خدمات سئو را انتخاب کنم؟

خوب، پس شما می خواهید در خدمات بهینه سازی موتور جستجو سرمایه گذاری کنید، اما چگونه می توانید بهترین بسته سئو را برای کسب و کار خود پیدا کنید؟ اول صبر داشته باش انتخاب یک ارائه‌دهنده خدمات سئو ممکن است ماه‌ها طول بکشد، اما اگر زمان صرف کنید، می‌توانید یکی را پیدا کنید که سال‌ها با آن شریک شوید.

در اینجا ده نکته ما برای انتخاب طرح های سئو آورده شده است:

  1. بودجه، الزامات و اهداف خود را تعیین کنید
  2. از شبکه خود مرجع بخواهید
  3. جستجوی آنلاین برای یافتن شرکت های بالقوه سئو
  4. بررسی های آژانس ها و مطالعات موردی را بررسی کنید
  5. تحویل سئوی هر آژانس را بررسی کنید (در WebFX، ما برنامه های خود را به صورت آنلاین منتشر می کنیم!)
  6. با برگزیدگان برتر خود ملاقات کنید تا در مورد فرآیند، تخصص ها و قابلیت های آنها اطلاعات کسب کنید
  7. در صورت نیاز قیمت سفارشی را به همراه فهرستی از محصولات قابل تحویل درخواست کنید
  8. برای چاپ دقیق، مانند هزینه‌ها یا هزینه‌های اضافی، بررسی کنید
  9. بپرسید که آژانس چقدر زمان و چه منابعی را از تیم شما می خواهد
  10. بیاموزید که چگونه ارائه دهنده خدمات سئو موفقیت را اندازه گیری می کند

برای اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب راه حل های سئو، راهنمای استخدام آژانس سئو ما را بررسی کنید!

تمام مزایای خدمات سئو با نهنگ کامپیوتر

نهنگ کامپیوتر با نرخ رضایت مشتری 93 درصد، یک انتخاب قابل اعتماد برای مشاغل کوچک تا متوسط است که به دنبال کسب درآمد از طریق جستجو هستند. امروز با تماس آنلاین با ما بیاموزید که چگونه استراتژی های سفارشی ما بیش از 100 میلیارد تومان درآمد برای مشتریان ما ایجاد کرده است!

سوالات متداول در مورد خدمات سئو

به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد معنای خدمات سئو هستید؟ این سوالات متداول را بررسی کنید:

به طور معمول، خدمات سئو شروع به بازگشت سرمایه در چهار تا شش ماه می کند. این جدول زمانی می تواند بر اساس وب سایت، آژانس سئو و طرح سئو تغییر کند. به عنوان مثال، اگر برای رفع جریمه های گوگل در خدمات سئو سرمایه گذاری کنید، ممکن است در عرض چهار تا شش ماه شاهد بازگشت سرمایه نباشید.

اگر به دنبال همکاری بلندمدتی هستید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، بر همکاری با یک شرکت سئو برای خدمات بهینه سازی موتور جستجو تمرکز کنید. در مقایسه، اگر به دنبال شخصی برای رفع مشکل خاص یا کمک به یک پروژه بزرگتر هستید، به مشاوران یا فریلنسرهای معتبر مراجعه کنید.

بودجه بازاریابی هر سازمانی متفاوت است، اما این نکات می تواند به شما در ایجاد بودجه سئو کمک کند:

  • از طرح‌های سئوی ارزان خودداری کنید: این خدمات معمولاً خود را «ارزان» تبلیغ می‌کنند و قیمت‌شان زیر 4 میلیون تومان در ماه است. آنها همچنین تمایل دارند زمانی که نوبت به موارد قابل تحویل یا نتایج وعده داده شده می‌رسد، کمتر تحویل دهند (یا تحویل ندهند).
    برنامه‌ریزی برای سئوی مداوم در مقابل یکبار مصرف: بهینه‌سازی موتور جستجو یک استراتژی مداوم است – سرمایه‌گذاری مستمر در سئو به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا بازگشت سرمایه بیشتری داشته باشد. بنابراین، هنگام بودجه بندی برای خدمات سئو، بر روی سرمایه گذاری مداوم در مقابل سرمایه گذاری یک بار برنامه ریزی کنید.
  • تعیین اهداف سئو: وقتی متوجه شدید که از سئو چه می‌خواهید، چه رتبه‌بندی بیشتر یا درآمد بیشتر، می‌توانید از این اطلاعات برای یافتن شریک سئو که با اهداف شما همسو است استفاده کنید. به عنوان مثال، نهنگ کامپیوتر یک ارائه دهنده خدمات SEO است که بر کسب درآمد برای مشتریان خود متمرکز است.
  • با اطمینان خرید کنید: تمرکز بر خدمات بهینه‌سازی موتور جستجو که اندازه‌گیری بازگشت سرمایه و ارائه نتایج نهایی را در اولویت قرار می‌دهند، می‌تواند باعث شود تیم رهبری شرکت شما با بودجه سئوی شما موافقت کند. این به این دلیل است که همه داده های لازم برای دیدن اینکه آیا سئو کار می کند یا خیر را در اختیار خواهند داشت.

اینکه آیا خدمات سئو ارزش هزینه کردن دارد یا نه به چند عامل بستگی دارد، از جمله:

  • بودجه سئوی شما: اگر سازمان شما نتواند بیش از 7 میلیون تومان در ماه برای سئو هزینه کند، خود را به خدمات ارزان سئو محدود می کنید، که معمولاً عملکرد ضعیفی دارند و در نتیجه اهداف سئو و درآمد را از دست می دهند. در آن سناریو، شما ارزش زیادی برای پرداخت خدمات سئو نخواهید دید.
  • منابع بخش شما: اگر سازمان شما منابع – اعم از زمان، ابزار یا مهارت – برای کار بر روی سئو را نداشته باشد، احتمالاً ارزش پرداخت برای خدمات سئو را خواهید دید. این به این دلیل است که شما یک فرد اختصاصی دارید که روی بهبود سئوی شما کار می کند.
  • میانگین ارزش سفارش شما (AOV): اگر سازمان شما دارای میانگین ارزش سفارش کمتری است، مانند چند دلار، احتمالاً برای مشاهده بازگشت سرمایه از بسته‌های سئو دچار مشکل خواهید شد. این به این دلیل است که آژانس سئوی شما باید صدها فروش ماهانه برای ارائه بازگشت سرمایه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا